Här hittar du information om hur du kan lämna in synpunkter och klagomål till Erikshjälpen och våra olika verksamheter.
Om du har en fråga, synpunkt eller ett klagomål på något du sett, hört eller upplevt inom Erikshjälpens olika verksamheter hittar du nedan de kanaler du kan använda dig av för att framföra dina åsikter. Kontakta i första hand den verksamhet din synpunkt eller klagomål gäller.
Gäller din synpunkt eller ditt klagomål secondhand.se hänvisar vi till kundtjänst på secondhand.se.
Gäller din synpunkt eller ditt klagomål en vara du köpt eller något annat kopplat till våra second hand-butiker ber vi dig kontakta den aktuella butiken.
Om du har klagomål eller synpunkter gällande fadderskap, gåvor och andra donationer till Erikshjälpen kan du vända dig till Givarservice.
Kontakta Programavdelning Sverige om du har synpunkter eller klagomål gällande Erikshjälpen Framtidsverkstad, Football For All Global eller Erikshjälpen Rafiki.
Om du har synpunkter eller klagomål gällande vår internationella verksamhet Eriksdevelopment.org kan du lämna dessa här.
Om du har klagomål, synpunkter eller förbättringsförslag gällande Erikshjälpen som helhet kan du kontakta Kundservice.
Om du har problem, frågor eller synpunkter som rör webbplatsen erikshjalpen.se – kontakta webbansvarig.