Ett par händer håller ett tyg med ett hål i.

Synpunkter och klagomål

Här hittar du information om hur du kan lämna in synpunkter och klagomål till Erikshjälpen och våra olika verksamheter.

Synpunkter och klagomål 

Om du har en fråga, synpunkt eller ett klagomål på något du sett, hört eller upplevt inom Erikshjälpens olika verksamheter hittar du nedan de kanaler du kan använda dig av för att framföra dina åsikter. Kontakta i första hand den verksamhet din synpunkt eller klagomål gäller. 

Secondhand.se

Gäller din synpunkt eller ditt klagomål secondhand.se hänvisar vi till kundtjänst på secondhand.se.

Kundtjänst secondhand.se

Second Hand-butik

Gäller din synpunkt eller ditt klagomål en vara du köpt eller något annat kopplat till våra second hand-butiker ber vi dig kontakta den aktuella butiken.

Hitta butik och öppettider

Givarservice

Om du har klagomål eller synpunkter gällande fadderskap, gåvor och andra donationer till Erikshjälpen kan du vända dig till Givarservice.

Kontakta givarservice

Insatser i Sverige

Kontakta Programavdelning Sverige om du har synpunkter eller klagomål gällande Erikshjälpen Framtidsverkstad, Football For All Global eller Erikshjälpen Rafiki. 

Kontakta programavdelning Sverige

Erikshjälpen Internationellt

Om du har synpunkter eller klagomål gällande vår internationella verksamhet Eriksdevelopment.org kan du lämna dessa här. 

eriksdevelopment.org

Om Erikshjälpen som helhet

Om du har klagomål, synpunkter eller förbättringsförslag gällande Erikshjälpen som helhet kan du kontakta Kundservice. 

Kundservice

Klagomål på webbplatsen

Om du har problem, frågor eller synpunkter som rör webbplatsen erikshjalpen.se – kontakta webbansvarig.

Kontakta webbansvarig

Betala med Swish genom att skanna QR-koden

QR kod Erikshjälpen
Gör så här:
  1. Öppna Swish-appen.
  2. Tryck på “Skanna” och rikta kameran över QR-koden.
  3. Bekräfta och signera betalningen med mobilt BankID.